Μαθησιακά Αποτελέσματα – Learning Outcomes
Το μάθημα αποσκοπεί να καταστήσει τους φοιτητές ικανούς να γνωρίσουν τις διάφορες κατηγορίες κτηνιατρικών φαρμάκων, να εξοικειωθούν με τους τρόπους χορήγησής τους, να εφαρμόζουν θεραπείες στα ζώα και να ασκούν εμπορία φαρμακευτικών σκευασμάτων.
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις στη Θεωρία (Διαλέξεις)
ή
Γραπτή εξέταση προόδου (20%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις στη Θεωρία και Γραπτή τελική
εξέταση (80%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις στη Θεωρία (Διαλέξεις).
Learning about the different veterinary drugs, treatment and use of drug therapies.
Final written exams (100%) which contains questions on lectures OR ΙWritten midterm test (20%) which contains questions on lectures and Final written exams which contains questions on lectures.
Περιεχόμενο Μαθήματος – Course Content
Μορφές φαρμάκων, δράση, οδοί απέκκρισης, μεταβολισμός φαρμάκων, ανεπιθύμητες ενέργειες, τρόποι χορήγησης φαρμάκων, δοσολογία. Συνταγή, Νομοθεσία. Περιγραφή των κυριότερων κατηγοριών φαρμάκων του νευρικού, κυκλοφορικού, αναπνευστικού, πεπτικού, ουροποιητικού, γεννητικού συστήματος, φάρμακα κατά των λοιμώξεων και παρασιτικών νοσημάτων. Ορμόνες. Αναισθησία. Αντίδοτα δηλητηριάσεων, φάρμακα ευθανασίας. Κατάλοιπα Φαρμάκων στα ζωικά προϊόντα. Προγράμματα ελέγχου καταλοίπων. Εθνική και κοινοτική Νομοθεσία.
Drugforms, action, absorption, elimination, pharmacokinetics, pharmacodynamics, reverseactions, dosageforms. Legislation. Drugs acting on nervous, cardiovascular, endocrine, respiratory, digestive system. Antibacterial and antiparasitic drugs. Drug residues in tissue and animal products.
- Teacher: ΖΗΣΗΣ ΤΖΗΚΑΣ
Εισαγωγή στην Ιχθυολογία. Υδάτινο περιβάλλον (Αβιοτικοί & Βιοτικοί παράγοντες). Μορφολογία και ανατομία ψαριών. Κίνηση στο υδάτινο μέσο. Αναπνοή. Ανάπτυξη. Αναπαραγωγή, Θρέψη. Ηλικία και αύξηση, σχέσεις μήκους-βάρους, παράμετροι αύξησης. Αναπαραγωγή και γονιμότητα. Ψάρια και ενδιαιτήματα. Ιχθυοπανίδα γλυκέων και θαλάσσιων υδάτων. Ελληνικήκαι Mεσογειακήιχθυοπανίδα.
- Teacher: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΥΡΙΤΣΗ
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών – School of Geotechnical Sciences |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Τμήμα Γεωπονίας – Department of Agriculture |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό – Bachelor |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
7ο |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Κτηνοτροφία Ακριβείας – Precision Livestock Farming |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
ΣΥΝΟΛΟ |
4 |
6 |
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
Επιστημονικής Περιοχής |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Όχι. |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική. |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι, στην αγγλική. |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://www.ihu.gr/, https://www.ihu.edu.gr/, https://www.ihu.gr/tmimata/geoponias/, http://agriculturaltechnology.teithe.gr/ |
||||
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α · Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης · Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και Παράρτημα Β · Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων |
|
Το μάθημα αποσκοπεί να καταστήσει τους σπουδαστές ικανούς να κατανοήσουν τις αρχές και τις εφαρμογές της κτηνοτροφίας ακριβείας. Ειδικότερα στοχεύουμε οι σπουδαστές να γνωρίσουν: Τον κώδικα μεθοδολογίας και τον ττρόπο εφαρμογής των συστημάτων ακριβείας στη Ζωική Παραγωγή. Τις διαφορές με τους άλλους τρόπους άσκησης της κτηνοτροφικής δραστηριότητας, ήτοι, τη συμβατική και βιολογική κτηνοτροφία. Τα οφέλη από την άσκηση της κτηνοτροφίας ακριβείας στο παραγωγικό αποτέλεσμα των εκτροφών και στο περιβάλλον. Τις βασικές τεχνολογικές εφαρμογές που σηματοδοτούν τη μετάβαση στην κτηνοτροφία ακριβείας.
|
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών. Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις. Λήψη αποφάσεων. Αυτόνομη εργασία. Ομαδική εργασία. Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών. Σχεδιασμός και διαχείριση έργων. Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον. Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής. Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
Retrieve, analyze and synthesize data and information, with the use of necessary technologies. Adapt to new situations. Decision making. Work autonomously. Work in teams. Generating new research ideas. Design and project management. Respect natural environment. Criticism and self-criticism. Promote free, creative and inductive thinking.
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ανάλυση των αρχών και των εφαρμογών της λεπτομερούς αγροτικής διαχείρισης στην κτηνοτροφικό τομέα. Παρουσίαση των πλέον σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών που εφαρμόζονται στην κτηνοτροφία. Διευκρίνηση κι επεξήγηση των διαφορών της κτηνοτροφίας ακριβείας με τη συμβατική κτηνοτροφία, των πλεονεκτημάτων και των προοπτικών των συτημάτων ακριβείας στη Ζωική Παραγωγή. Analysis on the principles and applications of precision farming in the livestock sector. Presentation of the most modern technological applications in livestock production. Explanation of the differences with conventional animal production, the benefits and potential of precision livestock systems. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο, εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω πλατφόρμας διδασκαλίας ή/και εξέτασης |
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Το μάθημα πραγματοποιείται με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων. Οι ανάγκες του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και data projector. Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το Power Point, Word, Excel, Moodle, Zoom και DVDs. Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω e-mail.
|
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις στη Θεωρία (Διαλέξεις) και στις Εργαστηριακές Ασκήσεις. |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 3. Animal – http://www.animal-journal.eu/ or http://journals.cambridge.org/. 4. Animal Science Review (Greece) – http://www.eze.gr/. 5. Canadian Journal of Animal Science – http://pubs.nrc-cnrc.gc.ca/aic-journals/cjas.html or http://pubs.nrc-cnrc.gc.ca/aic-journals/anicontents.html. 6. INRA Productions Animales – http://www6.inra.fr/productions-animales/. 7. Italian Journal of Animal Science – http://www.aspajournal.it/index.php/ijas. 8. The Journal of Agricultural Science – http://journals.cambridge.org/. 9. Journal of Animal Science – http://www.journalofanimalscience.org/. 10. Livestock Science – http://www.sciencedirect.com/science/journal/18711413.
|
- Teacher: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΣΕΝΙΔΗΣ