ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 1600-102
ΑΕΙΦΟΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών– School of Geotechnical Sciences |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ – Department of Agriculture |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΜΣ): ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΟΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – Master: Environmental management and education |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
2600-18213 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
3ο |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – Green growth and Environment |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Θεωρία (Διαλέξεις) |
4 |
10 |
|||
|
|
|
|||
Σύνολο |
4 |
10 |
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
Επιστημονικής Περιοχής , Επιλογής |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Όχι. |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική. |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι, στην αγγλική. |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://exams-geo.the.ihu.gr/course/view.php?id=127 |
||||
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α · Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης · Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και Παράρτημα Β · Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων |
|
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν :
· Να λειτουργούν ως μέλη της κοινωνίας και της οικονομίας με στόχους αναπτυξιακούς, αλλά σεβόμενοι τους όρους των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον (Respect natural environment) Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών (Retrieve, analyse and synthesise data and information, with the use of necessary technologies) Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις (Adapt to new situations) Λήψη αποφάσεων (Make decisions) Αυτόνομη εργασία (Work autonomously) Ομαδική εργασία (Work in teams) Εργασία σε διεθνές περιβάλλον (Work in an international context) Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα (Appreciate diversity and multiculturality) Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής (Be critical and self-critical) Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης (Advance free, creative and causative thinking)
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1η Ενότητα Ρίζες της Πράσινης Ανάπτυξης Γενικές Έννοιες Πράσινη Ανάπτυξη και Αειφόρος Παραγωγή Βιωσιμότητα Νέες Τεχνολογίες Περιβάλλον και Βιοποικιλλότητα 2η Ενότητα Σχέση Πράσινης Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας με το Περιβάλλον Φιλικές προς το Περιβάλλον λύσεις στην Παραγωγή Διαχείρηση Αποβλήτων και Απορριμάτων Ανάπτυξη Τεχνολογιών για την Πράσινη Ανάπτυξη 3η Ενότητα Επίπεδα εφαρμογής της Πράσινης Ανάπτυξης Ισχύοντες Κανόνες και Νομοθεσία. 4η Ενότητα Αλληλεπιδράσεις της Πράσινης Ανάπτυξης Με την Κοινωνία Με την Οικονομία Με το Περιβάλλον 5η Ενότητα Αγροτική Πρωτογενής Παραγωγή και Περιβάλλον Ι. Γεωργία και Περιβάλλον Λελογισμένη χρήση διαθέσιμων πόρων Βιοποικιλότητα Αλλοιώσεις στο Περιβάλλον Υποβάθμιση της υπαίθρου Προστασία του Περιβάλλοντος Αναβάθμιση του Περιβάλλοντος 6η Ενότητα Αγροτική Παραγωγή και Περιβάλλον ΙΙ. Κτηνοτροφία και Περιβάλλον Λελογισμένη χρήση διαθέσιμων πόρων Βιοποικιλότητα Αλλοιώσεις στο Περιβάλλον Υποβάθμιση της υπαίθρου Προστασία του Περιβάλλοντος Αναβάθμιση του Περιβάλλοντος 7η Ενότητα Μεταποιητική – Βιομηχανική (Πράσινη) Ανάπτυξη Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις Μέθοδοι και κριτήρια σεβασμού του Περιβάλλοντος επενδυτικών έργων Προστασία και Αναβάθμιση του Περιβάλλοντος 8η Ενότητα Πράσινο Εμπόριο Αναμενόμενες επιδράσεις στο Περιβάλλον και έλεγχος αυτών Μέθοδοι και κριτήρια σεβασμού του Περιβάλλοντος επενδυτικών έργων Προστασία και Αναβάθμιση του Περιβάλλοντος 9η Ενότητα Πράσινες Υπηρεσίες και Περιβάλλον (Μεταφορές, Τουρισμός, Τράπεζες) Περιβαλλοντικές διαστάσεις Μέθοδοι και κριτήρια σεβασμού του Περιβάλλοντος Προστασία και Αναβάθμιση του Περιβάλλοντος 10η Ενότητα Κοινωνία και Περιβάλλον Αλληλεπιδράσεις Πράσινη πόλη Ύπαιθρος και Περιβάλλον Πολίτης και Περιβάλλον 11η Ενότητα Πράσινη Ανάπτυξη κι Εκπαίδευση Περιβαλλοντική Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση στο σχολείο Περιβαλλοντική Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση στην κοινωνία Περιβαλλοντικές Δράσεις 12η Ενότητα Πράσινη Οικονομία και Περιβάλλον Συνολική διάρθρωση της Οικονομίας με γνώμονα τις Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις Οργανωτική δομή Πράσινων Επιχειρήσεων
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
· Πρόσωπο με πρόσωπο (Διαλέξεις) · Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (μέσω zoom) |
||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Το Θεωρητικό μέρος του μαθήματος πραγματοποιείται εξολοκλήρου με τη χρήση ηλεκτρονικών πολυμέσων. Οι ανάγκες της θεωρητικής διδασκαλίας του εν λόγω μαθήματος καλύπτονται με computer, σύνδεση Internet και data projector . Ως Εκπαιδευτικό Λογισμικό χρησιμοποιoύνται το Power Point, Word, Excel και η πλατφόρμα zoom cloud meetings. Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω e-mail. Power point presentations and self-assessment test in the Blackboard. Student contact electronically. |
||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (60%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις στη Θεωρία.
ΙΙ. Κατ’ οίκον Εργασία και Προφορική Παρουσίαση Ατομικής Εργασίας (40%)
|
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
· Living in the Environment 16th Edition, G. Tyler Miller, Scott E. Spoolman ISBN: 9780495556718 |
- Διδάσκων: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΣΕΝΙΔΗΣ